haii =)

Saturday, March 30, 2013

Kawan sehidup semati





Assalammualaikum :)

Budak asrama keluar dengan kawan dia sampai demam,ahahak ! Thanks korang sudi keluar lepak bersama,haziqa annisa hmmh lain kali laa kita keluar. Satu je nak cakap gua rindu sama luu :'*



wawa : Dia lawa comel,masa keluar haritu tak banyak borak dengan dia.
Dia datang lambat,takpa laa asalkan boleh jumpa :)


Gambar kabur :( . Geng 3 Kreatif '12
Hani aina aku,Adib umar hafiz


hani aku hafiz ummul 


muhammad hafiz bin noor azreen 
Dia best susah jumpa kawan macam dia ! 
"kepala gila, baksooi rocck"


Umar amirul 
Aku dah kawan dengan dia dari darjah satu dah.
kami buddyz tak kan terpisah 


pali
"kau baik laa ina aku baru kenal kau"
Haritu laa permulaan persahabatan kitaorang,dia cool kekadang je sakai sikit :p


Farhani :'*
My lovely friends ! Haritu pun dah speed time dengan dia sangat :(




Adol aqil adib
saaaangaat comeel :'*
Adib paling comel and me miss you so much ! Rindu nak lepak dekat kelas :(


Ahmad fikri bin md shah 
Dengan dia aku pendiam sikit,entah,hahaha.
I love you. byee :p


Aku rindu sangat sanagt dekat korang ! Aku harap persahabatan kita kekal ! Nanti kita keluar lepak ramai-ramai lagi taau. Aku sayang korang semua ! Muaah muaah oxox

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.