haii =)

Sunday, September 15, 2013


assalammualaikum hello blogger :)


Kalau nak ikutkan hari ni 16 september dah setahun lima bulan dua puluh hari aku single and im fine without boyfriend. Ada lah sikit rasa bosan tak ada tempat nak mengadu late night text uhh i miss this moment :')

Orang cakap aku jual mahal memilih nak yang perfect. Test tengok ex boyfriend aku perfect sangat  ke kacak sangat ke pandai sangat ke heh aku terima dia seadanya. *kacak tu ada lah sikit ;p*

Nak cerita sorang mamt ni start kenal dia sama form3 sama kelas. Dia ni peh peh peh gangster segala pailang siot. Dia tak datang kelas akan sunyi.

Start form4 before pindah he always call me 'sayang' but its just kidding. Bila dapat tahu dia pindah sekolah. Tak best laa dia tak ada dia best kepala sekelas punca semua dia. Dia pindah senyap-senyap bestfriend dia pun tak tahu.

Mungkin ada dah dah dapat teka siapa mamat ni. Aku selesa kawan dengan dia mungkin esok lusa bila-bila tak jadi kawan lagi hish.


Kawan-kawan dia selalu kacau usik dia. masing-masing malu-malu comel heh


Dia lah kawan paling best pernah aku jumpa takut nanti dia tak nak layan aku bosan dan benci aku je :(





p/s : Tak mengharapkan apa-apa cuma harap persahabatan kita kekal selamanya :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.