haii =)

Sunday, February 10, 2013

KVDUHMS



Alhamdulilah masih bertahan di KVDUMHS ! You know what ? Aku dah hafal lagu sekolah baru aku :) InsyaAllah everthing is gonna be okey,please pray for me :)



Dorm Mariah-Al Qibti
 Aku duduk katil no 15.dekat dengan loker. Duduk katil bawah. Tapi aku pindah katil atas sebab panas. Dalam dorm aku biasa je. Dalam dorm kau nak tukar baju dekat situ pun tak apa,siapa kesah ? . Kau nak pakai baju dlam dengan seluar dalam pun tak apa. Tapi aku tak buat sebab benda tu memalukan ! Ada budak dorm aku buat tapi aku keluar pergi dorm lain sebab aku malu nak bergaul dengan diorang. Mungkin diorang dah berbiasa ? 
Pagi pukul 4lebih dah kena bangun mandi,kalau lambat bilik air penuh,lepas mandi selalu aku tido balik,sebab penat gilaaaa. Tak cukup tido aku duduk asrama ni !

Kelas Culinary Art II 
Kawan kelas biasa je,ada yang kerek ada yang gedik ada yang sakai ada yang biasa-biasa,ada yang over ! Dalam kelas aku baik dengan Fatin. Dia comel pendek macam alyn. Aku rapat dengan dia masa kelas BM kitaorang duduk sama-sama :) . 
Dalam kelas aku tak sah kalau sehari tak tido dalam kelas, honestly ! Kelas start pukul 8 sampai 5:30 , kitaorang rehat tiga kali sehari :) .

Ko-kurikulum
Aku ambik Pengakap | Kelab Fotografi | Kelab bola tampar.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.